Running Dinner Inschrijfformulier

Voer een getal groter dan of gelijk aan 1 in.
Prijs: 37,50 €
Betaalmethode

RUNNING DINNER 2024

Laten we samen een smaakvolle avond beleven en tegelijkertijd een waardevolle bijdrage leveren aan Stichting Jeugdfonds Sport en Cultuur! Het Running Dinner in Alkmaar, georganiseerd door Rotary Young Ambition en Rotaract Club Alkmaar, staat garant voor een onvergetelijke culinaire ervaring op 26 mei 2024.

Datum: 26 mei 2024
Locaties: Polonio’s, Vito, ‘t Fnidsen en stadskaffee Laurens
Tijd: Aanvang om 16:00 uur, eindtijd 22:30 uur

Op deze avond nemen we u mee op een culinaire reis langs vier van Alkmaars meest populaire restaurants: Polonio’s, Vito, ‘t Fnidsen en stadskaffee Laurens. Geniet van shared dining op zijn best, met heerlijke gerechten en bijpassende wijnen die uw smaakpapillen zullen verrassen.

Naast het genieten van heerlijk eten biedt het Running Dinner ook een uitgelezen kans voor de ondernemende Alkmaarder om te netwerken. De groepen zullen per restaurant verschillen, wat betekent dat er volop gelegenheid is om nieuwe contacten te leggen en bestaande relaties te versterken terwijl u samen geniet van culinaire hoogstandjes.

Een ticket voor dit exclusieve evenement kost slechts 99 euro. Voor deze prijs geniet u van verschillende shared dining gangen, een verrukkelijk dessert en uiteraard bijpassende wijnen. Bovendien wordt de avond feestelijk geopend én afgesloten met een glas bubbels.

Maar dat is nog niet alles! Bij onze laatste stop, stadskaffee Laurens, wacht een spannende loterij en veiling op u. Doe mee en maak kans op geweldige prijzen én bied mee op unieke kavels, terwijl u tegelijkertijd een prachtige bijdrage levert aan een goed doel.

Wilt u nog meer betekenen? Overweeg dan om ons evenement te sponsoren. Als hoofdsponsor kunt u uw naam aan het evenement verbinden en genieten van exclusieve voordelen, zoals een prominent logo op onze tafelborden en banners, evenals vermelding op onze sociale media. Met ons goudsponsorpakket krijgt u ook veel voordelen, waaronder logo-exposure en vermelding op onze communicatiekanalen. En voor bedrijven die willen bijdragen als zilveren sponsor, bieden we ook een pakket aan met verschillende voordelen die uw betrokkenheid laten zien.

Neem gerust contact met ons op via secretaris@rotaryalkmaar.nl voor meer informatie over onze sponsorpakketten en hoe u uw steun kunt tonen. We kijken ernaar uit om samen met u een verschil te maken voor de jeugd van Alkmaar.

Mis deze unieke gelegenheid niet om samen te komen, te genieten van heerlijk eten en drinken, en tegelijkertijd een verschil te maken in het leven van jongeren. Koop vandaag nog uw kaartje en reserveer uw plek voor een avond vol smaak, gezelligheid en solidariteit!