Op 4 maart 2019 gingen de leden van Rotary Young Ambition naar familiebedrijf Kaptein in Heiloo. Dit op initiatief van ons lid Reinier Duijneveld.
Kaptein is een belangrijke speler in de wereld van kaas en boter. Al sinds 1936 verpakken zij kaas en boterproducten. Inmiddels zijn zij uitgegroeid tot een nationaal en internationaal bedrijf.

Met een mooie inhoudelijke presentatie en uitgebreide rondleiding in het prachtige nieuwe pand in Heiloo werd getoond welke producten Kaptein maakt. Op deze locatie bewaren, versnijden, raspen, malen, verpoederen, verpakken en distribueren ze kazen. Zowel onder hun eigen merken als onder private labels. In Heiloo vindt ook de productie plaats voor boter in cups, pakjes en grootverpakking. Alle mooie en nieuwe fabrieksruimtes werden bekeken en ook kregen we een tas met heerlijke kazen mee naar huis.
Bedankt Kaptein voor dit inkijkje in jullie mooie familiebedrijf!

Marieke van de Poppe – Bult

Lid Rotary Alkmaar Young Ambition